vrijdag 1 augustus 2014

Zomerdag

Hallo Iedereen ,

In dit Artikel laat ik jullie weten wat ik bij een zomerdag vindt passen, ENJOY!.
Flower
Op de een of ander manier vindt ik bloemen bij een zomerdag passen . Het is logischer dat het bij de lente past , maar ik vindt het ook bij de zomer passen. Of je nou bloemen in een vaas hebt staan voor de show , nep/echt,
Of dat je een bloemenprint in je kledingstuk hebt verwerkt , Of een bloem in je haar , Ik wordt er gewoon vrolijk van !.

Een strandtas kan natuurlijk ook niet ontbreken, Een strand tas is hartstikke
fashionable, Die hoef je dus niet perse mee naar het strand te nemen . 
Het kan dus ook prima voor een dagje shoppen . Als je strandtas erg groot is,
Is dat natuurlijk onhandig. Zelf vindt ik rieten strandtassen het mooiste.
Mijn Strandtas , Gekocht op Kreta

ijsjes zijn ook lekker op een zomerdag , Ze zijn lekker verkoelend en Yummie.
Zelf vindt ik waterijs het lekkerste op een zomerdag , Mag schepijs mag er ook zeker zijn!.
Stop ! een stoplicht ijsje!


Een goed boek !, Om lekker in weg te duiken , Dat ontspant mij !,
Of het nou een spannend , avontuurlijk , griezelig , Romantisch of grappig boek is. Lezen is goed voor je !. Het breid je taal ook uit ! .. Dus ehhh lezen maar ! :)


Dit was het dan alweer , Als jullie trouwens nog leuke ideeën hebben voor op mijn blog, Laat het me dan weten ! . Tips zijn ook welkom , dan weet ik wat beter kan!.

Hippie~Rosie 

1 opmerking: