zaterdag 9 augustus 2014

London~Shopblog

Hallo Iedereen ,

Donderdag 7 Augustus ben ik een dagje naar London geweest.
Het was echt heel erg leuk en ik heb indrukwekkende dingen gezien .
Natuurlijk heb ik ook wat geshopt dus bij deze ... een shopblog!

Ik ben echt heel erg gek op opschrijfboekjes.
Toen ik dit opschrijf boekje bij de Accessoires zag vond ik hem meteen helemaal geweldig,
Ook de quote die er op staat: Everyday is an adventure vindt ik goed.
En ook vindt ik de bloemen erom heen heel vrolijk .
Dit lieve tasje was in de aanbieding. Op het tasje zitten kraaltjes en schelpjes, En aan de rits van het tasje zit een kwastje, pom pommetjes , en ook hier weer schelpjes.
Dit tasje is helemaal mijn stijl , En er zit bij het tasje een hengsel zodat je hem lekker nonchalant over je schouder kunt laten hangen . Kortom : I'm in LOVE <3.
Bij de H&M kocht ik deze oorbelletjes. Deze oorbellen had ik nog niet in mijn oorbellen collectie , Dus ik hoefde niet lang na te denken of ik ze zou kopen , 
Deze Lip Syrup komt ook van de H&M, De verpakking sprak mij eigenlijk als eerste aan , Maar toen ik zag dat het een Lip Syrup bubble gum was, Wou ik die wel eens uitproberen .
Van Lush heb ik bubble gum lipscrub, En dan mag deze Lip Syrup bubble gum zeker niet ontbreken!.


Ook deze wet wipes komen van de H&M, Het zijn doekjes waarmee je je handen schoon kunt maken . Deze wet wipes hebben een vanille geur , Een van mijn fafo geuren !!
Jullie kennen vast wel het spel Candy Crush. In London kwam ik een winkel tegen waar ze de snoepjes van Candy Crush na maken. De snoepjes worden met de hand gemaakt in Covent Garden. Ik heb de Citrus mix gekocht, maar er zijn ook andere mixen.
 En je kunt ze ook gewoon los kopen en dus je eigen mix samenstellen. De snoepjes zijn echt super lekker , Ze zijn wel hard (een beetje zuurstok achtig). Dus als je een keer in London komt en je bent in de buurt van deze winkel, Dan is het zeker de moeite waard om er even naar binnen te lopen!.
Roktit is een vintage shop in London (Covent Garden)
Bij Roktit kocht ik oorbellen met kraaltjes , Normaal draag ik nooit lange oorbellen maar deze vond ik wel erg leuk . Ook kocht ik een armband , Ook weer met kralen . De oorbellen en de armband hebben een beetje de zelfde stijl.
Dit zijn crèmes voor je body , In Rozen geur en citroen geur , De Rozengeur is wel lekker , Alleen persoonlijk moet ik een beetje aan de geur wennen. De Citroen Crème ruikt heel fris. Ik heb de crèmes nog niet uitgeprobeerd dus ik ben heel benieuwd!.


Uiteraard bezocht ik de M&M store . Het was er echt ontzettend druk. Maar ik heb toch M&Ms gekocht. In de M&M store hebben ze buizen met allerlei kleuren M&Ms . Super leuk dus , want je kunt je eigen zakje met M&Ms samenstellen !.
Bij de ChinaTown kocht ik dit leuke Chinese parapluutje in de kleur roze, Ik vond hem onwijs leuk om foto's mee temaken . Maar ook leuk voor decoratie . En wie weet komt het parapluutje ooit goed te pas (niet voor de regen, Want het is een zonnen parapluutje ).



Dit was dan mijn shopblog van London.


Hippie~Rosie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten