zaterdag 2 augustus 2014

Dagje Primark

Hoii,
Vandaag ben ik een dagje naar de Primark in Luik geweest ,
In dit Artikel leek het me leuk op doormiddel van foto's te laten zien wat ik gekocht heb.

Dit leuke jasje sprak mij al meteen aan , Vooral door de print. Hij is kort en je kunt hem op verschillende manieren combineren. Zowel op een spijkerbroek als op een jurkje of op een korte spijkerbroek. Het jasje is gedetailleerd met 2 ritsjes.
Toen ik deze zacht gele top zag , Was ik al helemaal verliefd. Op de top zitten bloemetjes met pareltjes. En aan de bovenkant zit kant. Ook vindt ik de kleur erg leuk.

   Als ik uit de douche kom vindt ik het prettig om een wat groter T-shirt/sweater aan te trekken , Dit coca-cola T-shirt is dan ook erg comfi voor als je uit de douche komt. Ik zocht dus een wat groter T-shirt met een wat dikkere stof en die heb ik dus gevonden !.
Denim is hot , Dat weten we inmiddels wel .
Dit leuke tye die rugzakje is niet alleen leuk , Maar ook super Handy !! . Het rugzakje heeft een groot vak , Aan de voorkant een wat kleiner vak , en aan de twee zijkanten twee kleine vakjes.


Toilet/Make-up tasjes , Een meisje heeft daar nooit genoeg van . Dit leuke metallic blue Make-up tasje spotten ik bij de Primark. Hij heeft 2 ritsen dus dan kun je je make-up producten of wat je er ook in doet van elkaar scheiden.
Voor Ibiza zocht ik nog een leuke bikini . Deze bandeau bikini met bloemetjes vond ik dus wel geschikt, En zoals ik al in mijn vorige artikel zei : Van bloemetjes wordt ik gewoon vrolijk !
Deze korte bruine leren laarsjes zijn voor mij echt het toppunt van alles wat ik gekocht heb. Je kunt ze gewoon echt overal bij dragen . En het riempje en de franjes maken de laarsjes nog eens extra leuk !!


Dit waren dan de spullen die ik gekocht heb.

Hippie~Rosie

2 opmerkingen:

  1. Leuke hebbedingetjes allemaal , vooral het rugzakje vind ik echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk meiss ♥ mooi blog! Hvj xxx sophie brouwer

    BeantwoordenVerwijderen