zaterdag 2 augustus 2014

Review fruity lipbalms

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een revieuw over een lipbalm, Die heb ik gekocht in Luik, In een winkeltje dat ZigZag heet.


Dit is een meloen lipbalm.
De verpakking vindt ik er al onwijs leuk uitzien.
En als je de lipbalm ruikt ruik je al meteen dat het meloen is ,
Klinkt logisch, maar ik heb wel eens lipbalms gehad die niet zo ruikten als ze hoorde ruiken.
Als je het op je lippen smeert voelt het heel zacht aan , en het plakt ook niet dus dat is fijn.
Dit is dezelfde lipbalm, Maar dan met een andere geur Lemon , Zelf spreekt de meloengeur mijn het meest aan.

De Lipbalms zijn echte aanraders ,
Ze hadden nog meer smaken , Welke weet ik niet precies . Maar ik koos voor deze 2.

Hippie~Rosie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten