zaterdag 30 augustus 2014

Hippiemarkt IBIZA

Hoi iedereen ,

Deze zomer ben ik in Ibiza geweest.
Daar heb ik 2 hippiemarkten bezocht.

Een hippiemarkt in Las Dalias, En een hippiemarkt in Punta Arabi.
Dit artikel gaat over de Hippiemarkt in Punta Arabi, Het verschil tussen de 2 Hippiemarkten is dat de Hippiemarkt in Punta Arabi wat commerciƫler is en dus ook wat goedkoper :) (Hij is ook groter)

De Ingang
Hippie Markt Punta Arabi :)

Hoofdbandjes met bloemetjes vond je echt overal in Ibiza , Met zo'n hoofdband om je hoofd creƫer je al meteen een Hippie achtige Stijl ! , Zelf heb ik een oranje en een groene.
Ja , Ook deze leuke hoed spotte ik op de hippiemarkt. Het is een vrij basic hoed met een veer , Echt BOHO stijl .
Op de Hippiemarkt was er naast spullen bekijken/kopen ook een klein groepje mensen dat muziek maakte, Het was echt heel leuk om naar te luisteren en het zorgden voor een aangename sfeer.
Ook voor kinderen was er wat te doen , Zou kon je je eigen hoofdband ontwerpen en nog veel meer leuke doe dingen doen.
Allerlei kraampjes lagen vol met leuke ArmCandy I love it,
Van bloemetjes, naar kwastjes tot belletjes. Echt Van alles.
Veren Oorbellen .
Dit vond ik er echt onwijs gaaf uit zien ,Het 'dakje' van kleden maakten het heel knus en nog leuker om naar de spullen te kijken die de mensen verkochten.
Op de Hippiemarkt verkopen ze ook kleding  , Ik vindt het altijd leuk om in de 3 of 5 euro kleding 
bakken te kijken omdat ik dan meestal iets leuks spot voor weinig geld .



Ik was gelukkig wel op tijd naar de Hippiemarkt gegaan , Want toen ik weg ging werd het super druk !,

De Hippiemarkt Punta Arabi is alleen op woensdag,


Hippie~Rosie


                                                 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten