donderdag 25 december 2014

X-MAS presents ~SANTA CLAUS~

Hoiii iedereen,

Als allereerst : Merry christmas <3.
Zelf vind ik kerst altijd heel gezellig , de dagen worden korter, de geur van denneboom in je huis, sfeervolle lichtjes , cozy socks , en zo kan ik nog wel even door gaan !.

Gisteren was het kerstavond , en was de kerstman bij mij langs geweest.
In dit artikel wil ik jullie laten zien wat ik voor kerst heb gekregen.
Dit doe ik niet om op te scheppen, maar om dat ik het leuk vind het jullie te laten zien.



Dit is een bubble bar van de LUSH hij heet: De Brightside.
Het is een combinatie van sinaasappel en mandarijn. Je verkruimeld hem onder (niet in een keer gebruiken) je badwater, en geniet dan van een heerlijk bad :).
Toen ik deze aaibare kruik zag werd ik opslag verliefd. Hij houd je dubbel zo warm !, door het warme water in de kruik en door het vachtje aan de buitenkant. Echt een musthave voor de koude dagen.

make-up tasjes , hebben jullie daar ooit genoeg van ? nou ik in ieder geval niet ... deze leukerd heeft een mooi turquoise kleurtje met een printje dat zilver is. AWESOME<3.
Sinds een tijdje heb ik een obsessie voor mokken en ben ik verslaafd aan thee, deze leuke (XXL!!) mok met bloemen print en de quote:L Live , Laugh, Love,   pas goed in mijn mokken stash.
3 schattige vijlen met een gingerbread , een sneeuwvlokje , en een kerstsok er op :).
Ook kreeg ik zakdoekjes waar op staat : keepcalm it's christmas.
De verpakkingen van deze lipbalms vond ik wel heel leuk.
De smaken zijn : vanille, kersen en aardbei.

Een rendier om te scrubben !, het lijkt op een knuffeltje maar dat is het niet. Dit rendier neemt je mee onder de douche en zou je helpen alle dode huidcellen van je lichaam te scrubben.
Met deze pretty pantoffels aan je voeten voel je je net een prinses. alleen dan in de comfi versie!. 
Als laatste dit kommetje met sneeuwvlokjes , een waxine licht houder , en een klein houten dienblad. 

Dan waren dit mijn X-MAS presents.



Hippie~Rosie





Geen opmerkingen:

Een reactie posten