zaterdag 20 september 2014

Hema&Sorbet

Hoi Allemaal,
Vanmiddag ben ik even naar het stadje geweest vlak vlak bij ons ligt.
Daar heb ik deze overheerlijke sorbet gegeten!.
Het ijs en het fruit zit een een sjeik wijn glas.
Kortom: My favourite icecream !

Ook bezocht ik de HEMA.
Ik vindt dat je daar altijd super leuke stuff kunt scoren.
Dus bij deze een mini shopblog van de HEMA.
Dit boekje met to do lists vindt ik super handy.
Omdat als ik veel SO'S of proefwerken voor school heb ,
Ik mijn planning kan opschrijven op zo'n to do list.
Ook vind ik het boekje er heel uitnodigend uit zien :)











                  
                        
Een leuk magnetisch spiegeltje.
Ik ga hem gebruiken voor in mijn kluisje op school.
Altijd fijn, zo'n laatste check voordat je weer in de les gaat !.
Persoonlijk viel ik op de verpakking van deze bodylotion, Maar de geur speelt natuurlijk ook een rol. 
It smells so good <3 #aanrader
Bouncy Putty!!
Toen ik klein was had ik putty in allerlei kleuren!.Het leuke aan putty is dat het heel gek aanvoelt en Dat het stuitert!, extra leuk : De felle kleuren.                                      



  En als laatste ... kauwgum.
 Altijd lekker en extra leuk met zo'n verpakking als deze !










                                                                  Hippie~Rosie









Geen opmerkingen:

Een reactie posten