zaterdag 27 december 2014

LUSH reinigingsproducten

Hoii Iedereen ,

Vandaag ben ik bij de LUSH geweest en daar heb ik wat reinigingsproducten voor mijn gezicht gekocht.
Op mijn voorhoofd heb ik last van vetbultjes/puistjes, en ik hoop natuurlijk dat deze producten dat gaan verminderen , dat is in iedergeval wel de bedoeling!.

Mij leek het leuk om jullie deze producten te laten zien , want misschien zit er wel iets tussen wat jou misschien ook kan helpen.                                                      

                                                                                                                                                                                                                  Dit is Fresh Farmarcy, het is een reiniger. Het ziet eruit als zeep maar dat is het niet. je gebruikt de reiniger wel hetzelfde als zeep. De reiniger zorgt ervoor de roodheid van je pukkeltjes te verminderen en het verzacht je huid.

                                        Mask of magnaminty is een masker 'mask' zegt het eigenlijk al. Toen ik een keer bij de LUSH was kreeg ik een proefje van dit masker en meteen de eerste keer dat ik het gebruikten vond ik hem al heel fijn, want het gaf me een lekker schoon gevoel. Ook dit masker werkt goed voor je puisten.
De TEA TREE WATER had ik al een paar keer voorbij zien komen, en nu wou ik 'm zelf wel eens proberen.De TEA TREE WATER is een toner, je kunt heb op 2 verschillende manieren gebruiken:
*Om de laatste make-up restjes weg te halen zodat je gezicht ultiem gereinigd is.
*Of als basis onder je dagcrème. 
en als je je huid gewoon even wilt opfrissen is deze crème ook ideaal:)

Eigenlijk hoort dit product niet bij de reinigers , maar deze had ik vandaag ook gekocht en het leek me ook om die ook even te laten zien, Deze zeep het BAKED ALASKA. hij ruikt heerlijk naar citroenmirte en grapefruit :). I love it.

Er komt nog een artikel waarin ik mijn favoriet laat zien van deze producten , ik ben heel benieuwd of ze gaan werken!.


                                                           
                                                                   
                                                                    Hippie~Rosie                                                                                                                                                 

BRON: www.lush.com

2 opmerkingen: